tisdag 24 januari 2012

Min födelsedag i bilder

Här kommer lite bilder från min ganska lugna men fina 26-årsdag som ju firades igår.

Tre (!) timmar spenderades hos frisören. Här har jag en massa färg i håret.

Hos frisören fick man gott chaite och en chokladpralin. Finfint!

Klockan sex hade vi bokat bord på thairestaurangen Green Mango i Malmö. Jag åt tofu i röd curry. Yum!

Bästa Karin var där.

Fina Johanna och Helena var där.

Söta Erica var där men fastnade inte så bra på bilden. Antagligen för att hon var sjuk.

 Gulliga Maria råkade vara i Skåne och hängde på.

 Och födelsedagsbarnet var där. Såklart.

Sedan bestämde vi oss för att äta efterrätt i form av kakor och te hos Johanna.

Sedan åkte jag hem och trivdes ganska bra i min nya frisyr och hårfärg (den är dock ännu rödare i verkligheten).

Om jag ska vara ärlig så mumsade jag sedan på mina födelsedagsmacarons. Ägaren var så himla snäll och gav mig en extra macaron gratis. Precis så ska det vara när man fyller år!

Och så luktade jag på de fina blommorna jag fick av Johanna. 

Förresten fick jag en sådan här söt skål/bägare av Erica. Jag blev så glad!

En finfin födelsedag med andra ord! Och jag längtar till lördag då jag ska ha maskerad.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar