söndag 4 november 2012

Hannahs önskelista 2012

Här kommer min önskelista för det här året (jag vet att ni har längtat! i alla fall Erica). I år önskar jag mig främst pengar och presentkort eftersom jag antagligen kommer vara pank nästa år. Voici la liste:

  • Pengar (told ya!)
  • Presentkort på Bokus, Lagerhaus, cdon.com, SF bio, Kappahl, Lindex, H&M & The Body Shop (så att jag har råd med viktiga eller roliga saker)
  • En liten eller stor elefantsparbössa i pastellig färg (eller röd, grön eller svart):
(psst! gult är fult!)

  • En söt, fin eller rolig liten brödrost (dock inte Hello Kitty eller Disney, tack!)


  • Filmer på DVD500 Days of SummerAn Education, Bright Star, Harry Potter och dödsrelikerna del IIThe Corpse Bride, The Nightmare Before Christmas och Tillsammans är man mindre ensam

  • Serieboxar på DVD (jag har ingen av följande så jag önskar mig först och främst den första säsongen av alla serier): Coupling, Downton Abbey, Glee, The Big Bang Theory, The IT Crowd och The Office (både den brittiska och den amerikanska)


  • En fin och skön pyjamas i storlek L eller XL (fast större är nog trevligare än mindre)


  • Body butter från The Body Shop. Jag köper alltid jordgubb men tycker att de flesta dofter luktar gudomligt

  • Fina kökshanddukar


  • Clipperte. Alla smaker! Kan köpas i vissa mataffärer och HÄR eller HÄR



Det var nog allt. For now.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. O varför inte ha en utskriftsvänlig pdf....
    Vad ere här för 1900-talsblogg?

    Fadren

    SvaraRadera
  2. Haha, sorry! Du får titta på inlägget i mobilen eller något!

    SvaraRadera