lördag 9 februari 2013

Snippets


  • Jag är sugen på chailatte mest hela tiden. Idag köpte jag en stor. OBS! Mycket viktig info!
  • Det enda jag hade planerat idag var att lämna tillbaka en tröja på Monki. Så himla skönt att inte ha något speciellt att göra för en gångs skull!
  • Igår stod det på swedbankappen att jag behövde ladda hem en nyare version men att detta inte funkade till iPhone 3. Då kände jag att det fick vara nog. Nästa vecka kommer en iPhone 5 på posten, hurra! Skitsamma att det blir skitdyrt. Jag kan inte leva utan swedbankappen. Sad but true.
  • Numera har jag en TV. Så himla gôtt! Bäst är nog sleepknappen som gör att jag kan somna till något program utan dåligt samvete eftersom TV:n stänger av sig vid en viss tid som jag har knappat in.
  • Jag funderar på att börja med en speciell diet där man "fastar" (läs: äter extremt få kalorier) två dagar i veckan. Dietens primära uppgift är inte viktnedgång utan att kroppens värden ska förbättras (se gärna dokumentären Eat, Fast and Live Longer som var väldigt intressant!). 
  • Jag borde blogga om Downton Abbey-maskeraden men jag tycker inte att mina kort blev så bra.
  • En vecka kvar till sportlovet, hurra! 
  • Jag är sugen på pizza mest hela tiden. Inte bra!
  • Jag vill ha vår. Helst nu. Nej. Helst igår.
/Hannah

2 kommentarer:

  1. Yay ny telefon!

    Är inte alla sugna på pizza mest hela tiden menar du? *oförstående*

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte. Tror inte det? Jag vet bara att jag är det!

    SvaraRadera