torsdag 28 februari 2013

Utvärdering av saker jag ville göra under sportlovet

Kommer ni ihåg att jag gjorde en liten lista över saker jag ville göra under sportlovet förra veckan? Vi tittar lite på hur det gick i praktiken.


  • Rätta alla prov och planera lektioner. Ehehehehe! Jag planerade lite paniskt i söndags, räknas det?
  • Bli helt klar med skolarbetet. Min sista uppgift blev gjord men det är fortfarande lite småfix med uppsatsen.
  • Träffa min partner in crime. Check!
  • Fika. Doublecheck!
  • Promenera. Mja. Jag gick i och för sig från Debaser och hem och dagen efter till och från bästa Malin och Christian. Räknas det? 
  • Träna och börja jogga igen. Pass!
  • Läsa en massa. Nej. Vad är det för fel på mig!?
  • Gå på bio. Japp, jag och Karin såg äntligen Django Unchained. Himla bra!
  • Titta på serier och film. Inte mer än vanligt tyvärr.
  • Umgås med vänner. En hel del, vilket är skitkul!
  • Spela och sjunga. Inte så mycket som jag ville.
  • Spela in (minst) ett youtubeklipp. Öh, nej.
  • Sova mycket och länge. Mja. Mer än under en arbetsvecka i alla fall. Av någon anledning var jag jättepigg en natt i början av veckan och kunde inte somna förrän vi halv fem på morgonen! Jag är verkligen ingen morgonperson.

Tur att jag har umgåtts en del med vänner, fikat och fixat den sista uppgiften. Annars verkar jag inte ha gjort så mycket!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar