söndag 29 december 2013

Sammanfattning 2013

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Jag åkte till Paris med min pojkvän. Jag satte slutbetyg för första gången. Jag flyttade ihop med en kompis.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! Malin fick en Leon och Annie fick en Hjalmar.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

Vilka länder besökte du?
Frankrike, Danmark och Tyskland.

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Mer fritid och bättre hälsa.

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Den 15:e maj.

Vad var din största framgång 2013?
Att klara av första året som heltidsanställd lärare med allt vad det innebär.

Största misstaget?
Att inte fixa klart mitt examensarbete i tid. 


Bästa köpet?
Parisresan.


Vad spenderade du mest pengar på?
Parisresan!


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att hitta och bli ihop med världens finaste Simon.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Ho Hey med Lennon & Maisie Stella.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Mycket gladare eftersom jag har fått så mycket kärlek. Men jag måste säga att hösten har varit jobbig eftersom jag har haft en del problem med hälsan.

Vad önskar du att du gjort mer?
Läst mer. Sjungit och spelat mer. Rest mer. Tränat mer.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttiga saker.

Blev du kär i år?

Ja, så himla kär!

Favoritprogram på TV?
Downton Abbey skulle jag tro.

Bästa boken du läste i år?
Antagligen The Perks of Being A Wallflower av Stephen Chbosky, trots att den är så tragisk på många sätt.

Största musikaliska upptäckten?
Lennon & Maisie Stella kanske? 


Något du önskade dig och fick?
En massa kärlek.

Något du önskade dig och inte fick?
Mer fritid och bättre hälsa.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Själva dagen var sådär men på kvällen åt jag ute med några vänner. Helgen efter hade jag fest. HÄR kan ni se hur jag firade min födelsedag.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bättre hälsa och mer fritid.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, min pojkvän och min familj.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Alan Rickman, haha!

Vem saknade du?
Familjen och vännerna som bor långt bort.

De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya awesome kollegor.

Mest stolt över?
Att jag klarade av mitt första år som heltidsanställd lärare. Puh!

Högsta önskan just nu?
Förutom världsfred och sånt fint skulle jag gärna vilja åka på en solsemester. Åh!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar